JAG VILL HA NU

Jag var hos Molly igår och fick syn på hennes superfina fake tattoos! Blev helt kär. Har sett dom innan, men inte tagit fram dom och kollat! Tycker att tatueringar är grymt fina, om det inte är för mycket och för stort. Superfint på sommaren ju. Det är sånadär som man fick typ med tuggummi när man var mindre, som man sätter på med vatten! Hittade många som jag blev kär i på nätet när jag kollade runt! Klicka på tatueringen så kommer du till sidan!
 
Redskap & accessoarer , Birds Fake Tattoo , Fake Tattoos - NELLY.COMRedskap & accessoarer , A Lot Of Birds Fake Tattoo , Fake Tattoos - NELLY.COMRedskap & accessoarer , Anchor Fake Tattoo , Fake Tattoos - NELLY.COMRedskap & accessoarer , Citty Diamond Fake Tattoo , Fake Tattoos - NELLY.COM

♥Kommentar från: J o j z y ♛

SV: Tack ska du ha ! :)

Ha en bra fortsättning på helgen ~

♥Datum: 2013-03-16 | ♥Tid: 22:35:54
♥URL: http://jojz.blogg.se/
♥Kommentar från: H A N N A ❤

sv: roligt att du är med, två vinnare dras ikväll (:

♥Datum: 2013-03-17 | ♥Tid: 10:15:49
♥URL: http://hannabieberandersson.blogg.se



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!