bild.

Engelska, skype, fb, bloggen, tår och bilder.
Håller på med det nu, eller typ iaf.. Engelskan är ju typ klar, eller den e det och på skype har jag smatal med Saaaaaruuss. Fb har jag bara uppe, haha.. bloggen bloggar jag på, tårna kollar jag på och bilder kollar jag på med... SKoldagen idag var jättebra! Först hade vi matte sedan på bilden skrev jag och Sarah en lapp som våran klassföreståndare ska ge till kommunen, för vi klagar på att vi inte får datorer men alla andra ska få det? Vi gick runt i skolan och vi sa till alla att skriva på, så vi fick ganska många namn på lappen, faktiskt... En sak är det jag inte förstår. Hela klassen klagar om att vi inte har datorer med bara 20 av 25 skrev på? Jaja.. Nu ska jag fortsätta pladdra med Sarah och kanske göra något annat, nårra armhövningar eller situpps kanske?? Kram :)




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!