Snabbt inlägg innan melodifestivalen.

Gokväll söta små pojkar och flickor.. Sitter i sängen nu, väntar på att klockan ska bli åtta, så att jag har något att göra.. Har jäkligt tråkigt just nu, faktiskt, såatt...
Jag hängde ju med Jennie hem från skolan igår, jag, alma och liza sov över där och vi hade jätteskojj. Vi skrattade myyycket.. Kollade film och sånt! Hänge aldrig med ut och fotade med dom idag, eftersom jag var tvungen att gå hem innan dess. Firade pappsen, kulkul! Efter det åkte jag, mamma, ebba och leo till stadium och kollade in löparskor! Fick ett par, TACK MAMMA! Vi åkte hem och jag gick ut och fotade, roooligt. Sedan har jag inte gjort så mycket, rensat kameran på lite bilder. Men nu ska jag checka in bdb, bara för att, någon/något har kommenterat något eller nått, bäst och kolla.. Vi hörs, kram♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!