20 Juni 2012

Godmorgon!! Sitter och lyssnar på radion nu. Har ju inget bättre för mig liksom. Idag åker vi iväg till Halmstad!! Ska träffa några släktningar och fira midsommar där! Stannar tills på söndag, så det kanske inte blir världens bästa uppdatering! Fast det är ni ju typ vana vid nu för tiden haha. Har blivit så sjukt dålig på att uppdatera!! Vet inte vad det beror på.. Det är ju lov, då kanske man inte uppdaterar så mycket? Who knows? Iallafall, idag är det fint vänder, men tyvärr kan jag inte njuta av det haha, eftersom måste städa i köket och packa och massa andra saker!  Alma är också i Halmstad över helgen så jag hittar på något med henne tror jag!! Nu ska jag fixa lite tidinställda inlägg till er. Kram♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!