Märks kanske?

Jag verkligen hatar förändringar. Okej, inte på utseende och så. Men typ som nu. Nu har dom gjort något med blogg.se som jag inte gillar alls. För det första så tar det år att lära sig och sen så är det fult också. Nej, jag gillar alltså inte förändringar, surt asså. Skit ner er. Sorry, men detta är min åsikt, det är bra som det är. Vill inte ha någon förändring ALLS! ändra tillbaka innan jag får utbrott.. nej men..

SOMMARLOV NU!!!! GUD VAD SKÖNT. Äntligen! Som jag längtat. Dessutom har jag varit på två/tre skolavslutningar idag! Först vår egen, sen någon annan skolas och sist våran gamla skolas! Den där i mitten såg vi typ 10 minuter eller något av.. Men det har varit en rolig dag och nu så ska jag bara slappa i åtta veckor. Men... det kommer jag nog inte kunna haha. Har massor att göra. Men det tar vi sen.
Nu ska jag snart va med Molly och Sarah. Hoppas det blir roligt! Vi hörs sen!
Denna bilden tog någon med Sarah's mobil. Tog den från hennes blogg nyss hihi. http://sajjahh.blogspot.se/
Jag hade på mig detta då...




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!