OGUD.

Efter skolan idag, följde Sarah med mig hem.. Hon stannade i typ en timme eller något sen skulle hon på träning. När hon hade åkt la ja mig i sängen och läsa ur Revolt. MAmma och pappa kom hem, mamma frågade om jag skulle med ut och springa. Men jag sa nej, men det slutade med att jag hängde med iallafall! Så vi sprang typ 5,2 km.. Dog typ (dålig kondiiisss) Men jag är stolt över att jag klarade det, även om jag gick typ halva rundan :P
När vi kom hem så la jag mig och läste igen och nu så satte jag på datorn lite. Är ganska trött.. Snart så ska jag äta och sen duscha, sen ska jag chilla!!
Jag suger på att uppdatera. Hur många gånger tycker du man ska uppdatera på en dag?




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!