Tack!

Asså blev väldigt glad när jag kollade på gårdagens statistik!! Tack! Nu för tiden brukar jag inte kolla men det är ju jätteroligt när man kollar in lite då och då, eftersom det är aldrig mindre besökare än andra dagen!! Tack ännu en gång! Vaknade för drygt en kvart sen, har kollat lite bloggar och så..sen blev jag glad, och sen bekymrad xd huumööörsvägningar -.- nämen.. Idag så ska jag stanna hos farmor lite, sen cyklar jag hem, men vet lixom inte vad man ska hitta på då? Skriva en lapp på vad jag behöver, eftersom vi åker till Växjö! Hoppas vi åker till grandsamarkand eller vad det nu heter.. Hoppas allt jag behöver finns där, särskilt min älskling "Gunnar Hood" en jättefin Hood med andra ord. Men nu börjar jag få kramp i handen, eftersom jag bloggar från mobilen och måste hålla den uppe!! Men vi hörs mer sen, oke? Puss





Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!