Tråkigt igen.

1.Vad är klockan: 20.10

2. Någonting jag tycker om med mig själv: ögonen igen

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: ben, mage, axlar

4. Detta är jag rädd för: spindlar, kryp.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Nya kläder, färg, fint hår

6. Smeknamn: -

7. Detta tycker jag om att göra: fota, kompisar, sova, dansa,

8. Detta vill jag göra just nu: berätta allt

9. Bästa känslan: när man inser hur sjukt mycket man älskar någon.

10. Lyckotal: 13, 2

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: humor och mysig typ

12. Värsta känslan: ångest

13. Jag vill gifta mig: jaoo

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Har en hel lista i rummet.. men orkar inte skriva allt.. En grej då.. Färga håret i en onaturlig färg..

15. Min käraste ägodel: mobilen eller kameran

16. Något jag vill ha i present: kläder,objektiv, data

17. Detta har jag på mig just nu: en hood

18. Favoritkläder: Hood, shorts, linne

19. Favoritdjur: hund

20. Bästa semestern:

21. Favoritlåt just nu:

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste - bild. Tråkigaste - SO

23. Stjärntecken: STENBOCK

24. En bok jag älskar: Revolt

25. En film jag älskar: The hunger games

26. Tv-program jag gillar: Grey's Anatomy, Revenge m.m

27. Favoritdoft: sockervadd..

28. Detta äter jag gärna: stekta nudlar, pyttipanna

29. Dricker helst: vatten, cola, choklasmjölk

30. Favoritgodis: marabou mjölkchoklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Venesuela (stavning?)

32. Färg på mina ögon: grön blå

33. Min längd: Vet inte

34. Senaste låt du har lyssnat på: Vet inte

35. Jag spelar: gitarr?

36. Person jag beundrar: Isabelle

37. Så här bor jag: hus.

38. Tycker inte om: SO, svenska, matte, folk som ljuger, kryp

39. Senaste sjukhusvistelse:ööööööö, jag vet inte

40. Det här gör mig avtänd: .

41. Favoritfärg: blå, rosa, svart

42. Favoritcitat: YOLO you only live once
The Indians believed that blood holds all the bad spirits, they would cut themselves once a month in ceremonies, let the spirits go free. There’s something smart about that. Very smart. I like that

43. En hemlighet jag vet: Den skriver jag ju inte?

44. Bästa present jag fått: systemkamera

45. Senast köpta skiva: Köper inte skivor, därför har man YouTube

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: men gah, svarat på de ju

48. Udda förmåga/egenskap: no idea

49. Om jag vore ett djur skulle jag helst vara: Hund eller fågel

50. Vad lyssnar du på just nu?: Datans surrande

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: sova

52. Fras/ord du använder (för) ofta: fan, va, typ, asså

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: GIMP

54. Vilken är din favoritrestaurang?: vet inte

55. När badade du i en pool senast?: vet inte

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: nej

57. Hur många barn vill du ha?: 2

58. Vad är klockan: 20.20

59. Om du skulle skänka bort S: ?

60. Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Jag älskar dig

61. Bästa bok du läst: Hungerspelen triologin

62. Är du internetberoende:

63. Skostorlek: 38

64. Gillar du snö: nej

65. Favoritglaglass: vanilj

66. När köpte du något åt dig själv sist: vet inte

67. Är du långsint: ne

68. Favoritgrupp/artist:

69. Vilken är din bästa egenskap:

70. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: att få min drömkropp

71. Skulle du döda en kattunge om du fick 20.000 kr: nej

72. Vad gör du: detta

73. Mest intressanta stad du varit i:

74. Vilket djur skulle du identifiera dig med:

75. Vad fascinerar dig hos andra människor:

76. Vad gör du nu då? men?

77. Favoritgodis: svarade jag inte på det innan...?

78. Spelar du nåt instrument: gitarr

79. Vilken/vilka sporter gillar du mest: dans

80. Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa? Vetinte

81. Vilken film såg du på bio senast: The Hunger Games (två gånger)

82. Senaste köpa skiva: jag tror jag svarat på det

83: Roligaste tjejen:

84. Bästa känslan: really

85. Samlar du på något: nä, innan var de femtioöringar

86. Isåfall vad: inget

87. Är du feminist: nej

88. Om du var ett instrument, vad skulle du vara då: gitarr

89. Favoritskiva: ja vet inte

90. Bästa kompis: Alma

91. Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: inte som jag vill att dom ska uppfatta mig.

92. Vad stör du dig mest på i detta ögonblick: mycket

93. Favoritlåt: -

95. Har du en mobiltelefon: Ja

96. Bor du med din mamma och pappa? Ja

97. Vad är det vackraste som finns: 1.Vad är klockan: 23:04

2. Någonting jag tycker om med mig själv: om det gäller utséende så, mina ögon.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: min kropp

4. Detta är jag rädd för: att dö ung

5. Tre saker jag vill ha varje dag: musik, nya kläder, kompisar

6. Smeknamn: typ bacon och matildur

7. Detta tycker jag om att göra: sova, drömma, åka longboard, va med kompisar, lyssna på muisk, reblogga på tumblr och läsa bloggar

8. Detta vill jag göra just nu: chilla

9. Bästa känslan: när man hittar världens bästa låt och inte kan sluta lyssna på den.

10. Lyckotal: har inget.

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: humor och mysig typ

12. Värsta känslan: ångest..

13. Jag vill gifta mig: yeah

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: flytta till USA, pierca mig, tatuera mig, se niagarafallen, åka tokyo och massa andra länder, lära mig spela piano och massa annat.

15. Min käraste ägodel: mobiiiiil

16. Något jag vill ha i present: kläder och pengar

17. Detta har jag på mig just nu: jenas och en tröja

18. Favoritkläder: baggy jenas och en awesome tröja

19. Favoritdjur: apa :D

20. Bästa semestern: USA 2012

21. Favoritlåt just nu: perfect for me - Ron Pope, 999 - Kent typ

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligt? hahaha tråkigaste är väl typ NO

23. Stjärntecken: LEJON

24. En bok jag älskar: vampire academy böckerna!

25. En film jag älskar: det går ju inte D: men typ the notebook och twilight filmerna

26. Tv-program jag gillar: the vampire diaries, Pretty Little Liars, Gossip Girl, Grey's Anatomy osv...

27. Favoritdoft: someday by justin bieber ^^

28. Detta äter jag gärna: risnudlar, sushi typ

29. Dricker helst: vatten, cola

30. Favoritgodis: marabou mjölkchoklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Tokyo

32. Färg på mina ögon: gröna

33. Min längd: 157,5 cm

34. Senaste låt du har lyssnat på: Glad you came - The wanted

35. Jag spelar: på datorn typ sims ibland

36. Person jag beundrar: dunno

37. Så här bor jag: i ett hus, haha ;)

38. Tycker inte om: sköldpaddor, dubbermoral, folk som ljuger, sverige, svenska etc.

39. Senaste sjukhusvistelse: när jag skulle ta spruta innan västindien 2010

40. Det här gör mig avtänd: .

41. Favoritfärg: blå, lila och rosa.

42. Favoritcitat:
The Indians believed that blood holds all the bad spirits, they would cut themselves once a month in ceremonies, let the spirits go free. There’s something smart about that. Very smart. I like that.

The Indians believed that blood holds all the bad spirits, they would cut themselves once a month in ceremonies, let the spirits go free. There’s something smart about that. Very smart. I like that. - Tate, American Horror Stroy
43. En hemlighet jag vet: som om jag skulle skriva den

44. Bästa present jag fått: systemkamera :D

45. Senast köpta skiva: Justin Bieber - Never Say Never the remixes

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: hela min kropp

48. Udda förmåga/egenskap: no idea...

49. Om jag vore ett djur skulle jag helst vara: typ hund

50. Vad lyssnar du på just nu?: 999 - Kent

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: grillkväll med bästaaaa ♥

52. Fras/ord du använder (för) ofta: "fan" "typ" "fucking jävel" "Va?"

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: photoshop

54. Vilken är din favoritrestaurang?: typ lilla krogen HAHA

55. När badade du i en pool senast?: somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: tror inte det

57. Hur många barn vill du ha?: 1 eller 3

58. Vad är klockan: 23:15

59. Om du skulle skänka bort S: ?

60. Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Jag älskar dig

61. Bästa bok du läst: twilight böckerna och vampire academy

62. Är du internetberoende: yääh

63. Skostorlek: 38

64. Gillar du snö: bara på julafton

65. Favoritglaglass: ben&jerrys: strawberry cheesecake

66. När köpte du något åt dig själv sist: idag

67. Är du långsint: vene

68. Favoritgrupp/artist: eeehhh, skrillex, Justin Bieber, Nicki Minaj, Lady Gaga, Lil wayne typ

69. Vilken är din bästa egenskap: typ att jag är bra på engelska ^^

70. Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: att klara av nationella i 9:an haha

71. Skulle du döda en kattunge om du fick 20.000 kr: nope

72. Vad gör du: detta

73. Mest intressanta stad du varit i: venedig

74. Vilket djur skulle du identifiera dig med: en apa :D

75. Vad fascinerar dig hos andra människor: jag vet faktiskt inte :S

76. Vad gör du nu då? men?

77. Favoritgodis: svarade jag inte på det innan??

78. Spelar du nåt instrument: piano när jag hinner

79. Vilken/vilka sporter gillar du mest: hockey, innebandy och basket

80. Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa? typ Kristen Stewart

81. Vilken film såg du på bio senast: Breaking Dawn part 1

82. Senaste köpa skiva: jag tror jag svarat på det ↑

83: Roligaste tjejen: Olivia typ :D

84. Bästa känslan: really?

85. Samlar du på något:

86. Isåfall vad: inget

87. Är du feminist: nej

88. Om du var ett instrument, vad skulle du vara då: piano!

89. Favoritskiva: ja vet inte :(

90. Bästa kompis: allra bästa är Olivia och Ebba

91. Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: inte som jag vill att dom ska uppfatta mig iaf....

92. Vad stör du dig mest på i detta ögonblick: mycket

93. Favoritlåt: perfect for me - Ron Pope

95. Har du en mobiltelefon: Jao

96. Bor du med din mamma och pappa? med mamma ibland och med pappa ibland

97. Vad är det vackraste som finns: för svårt

98. Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Venesuela (stavning?)

99. Hur känns det att det här är näst sista frågan?: inget

100. Vad är klockan nu när du är klar: 20.25





Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!