Skärpning

Jag ska skärpa mig. Det ska inte bara komma mobilbilder hela tiden, ska börja använda kameran nu! Ska fixa roligare inlägg, och mer. Men jag behöver hjälp. Vad är det som saknas på min blogg och vad är det som jag har, som är ganska onödigt? Själv så tycker jag att det finns aldeles för mycket onödiga saker här i min blogg haha! Jag ska fixa en ny design, men det kan ta ett tag - för jag vill verkligen bli nöjd. Jag vill verkligen dethär och jag ska få det att funka!! Tacktacktack
 

♥Kommentar från: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Oh, låter sjukt gott! Blev sugen på chokladtårta med jordgubbar nu ^^ Kramisar Carro

♥Datum: 2013-04-10 | ♥Tid: 21:10:37
♥URL: http://quiethell.blogg.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!