MAAATTT

Jag, pappa, Ebba och Leo har städat idag. Jag gjorde själv inte så mycket, hehe... Men jag lagade mat, amerikanska pannkakor, nomnomnom! Jag va ute och körde hinderbana med Milo nyss. Han var jätteduktig! Vad är eran favoritmat?
 bildkällor 1 2 3 4

♥Kommentar från: Sarah :)

hamburgare, pommes,pizza, kyckling, klyftpotatis, spagetti och körtfärssås, gulaschsoppa, schnizel, currysås, köttbullar, kladdkaka, kakor, glass, bj, tacos, korvstråganoff, pasta all sorts pasta,brunsås, biff, bananer,grillad mat, ÅHH VILL HA ALLT NU!!



ps, kom inte på allt..

♥Datum: 2013-07-12 | ♥Tid: 14:37:14
♥Kommentar från: Sandra

Jag ääälskar om lasagne ;)

♥Datum: 2013-07-12 | ♥Tid: 15:31:49
♥Kommentar från: charmigadjuralskaren.blogg.se

jag älskar all mat !!! #matisthashit ahah ;)

♥Datum: 2013-07-14 | ♥Tid: 14:01:54
♥URL: http://charmigadjuralskaren.blogg.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!