Halmstad

Igår förmiddag åkte jag och min syster tåg till Halmstad! Farmor och farfar var i sin stuga, sxå vi åkte dit och överraskade dom! Har haft jättemysigt. Idag på vägen hem åkte vi till ullared! Fick med mig 3 saker hem, haha. En ögonfransböjare, en toblerone och en sminkborste. Måste åka dit igen och kolla lite nogrannare.
Nu måste jag fixa massor med tidsinställda inlägg, eftersom Sarah ska ha tillbaka sin laddare i veckan, och då kommer jag inte ha tillgång till min dator.. Om någon har en laddare som passar till en Hp probook 4510s kommentera, hehe..

♥Kommentar från: Sarah

Du kanske kan fö tillbaka laddaren sen om vi inte ska ta med oss den ner? I fall du vill då.. Den glappar ju..💕

♥Datum: 2013-06-16 | ♥Tid: 19:21:15
♥URL: http://sajjahh.blogg.se
♥Kommentar från: Severina

Åh vill också till ullared!!

♥Datum: 2013-06-17 | ♥Tid: 14:02:37
♥URL: http://severinaz.blogg.se



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!