dag1, dag2 osv...

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 - En gammal bild på dig själv
Dag 3 - Fem sanningar om mig
Dag 4 – Bild på en person som du saknar
Dag 5 - Dagens outfit
Dag 6 - En bild på en person som är snygg
Dag 7 - I min handväska
Dag 8 - En bild som gör dig glad
Dag 9 - Favoritbandet
Dag 10 - Mina rädslor
Dag 11 - En bild som du alltid skrattar åt.
Dag 12 - Favorit film
Dag 13 - Du och någon klasskompis
Dag 14 - Om jag blev rikast i världen
Dag 15 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 16 – Pinsammaste minnet
Dag 17 - Mina ambitioner
Dag 18 - Min favoritplats i vardagen
Dag 19 - Någon i din släkt
Dag 20 – Senaste lyssnade låten
Dag 21 - Saker jag stör mig på
Dag 22 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 23 – Den fulaste bilden på en själv
Dag 24 - Favoritårstid och varför
Dag 25 -  Bild på familjemedlemar
Dag 26 – Något jag är beroende på att använda varje dag
Dag 27 – En bild på mitt favoritgodis
Dag 28 - Vad jag vill bli när jag blir stor
29 – Bild på favoritplagget
30 - Ett sommarminne
Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 - En gammal bild på dig själv
Dag 3 - Fem sanningar om mig
Dag 4 – Bild på en person som du saknar
Dag 5 - Dagens outfit
Dag 6 - En bild på en person som är snygg
Dag 7 - I min handväska
Dag 8 - En bild som gör dig glad
Dag 9 - Favoritbandet
Dag 10 - Mina rädslor
Dag 11 - En bild som du alltid skrattar åt.
Dag 12 - Favorit film
Dag 13 - Du och någon klasskompis
Dag 14 - Om jag blev rikast i världen
Dag 15 - Den nyaste bilden på dig själv
Dag 16 – Pinsammaste minnet
Dag 17 - Mina ambitioner
Dag 18 - Min favoritplats i vardagen
Dag 19 - Någon i din släkt
Dag 20 – Senaste lyssnade låten
Dag 21 - Saker jag stör mig på
Dag 22 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 23 – Den fulaste bilden på en själv
Dag 24 - Favoritårstid och varför
Dag 25 -  Bild på familjemedlemar
Dag 26 – Något jag är beroende på att använda varje dag
Dag 27 – En bild på mitt favoritgodis
Dag 28 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 29 – Bild på favoritplagget
Dag 30 - Ett sommarminne
Då kör väl någon med denna snart också..



Finns många sätt att presentera mejj själv på. Ett sätt ser ni ju till vänster. Här kommer iallafall en längre text.
Jag heter Ellen Louize *Efternamn*. Jag bor i Småland, i Sverige, i Europa, och överallt där man annars bor? Jag är väl en ganska vanlig tjej, som oftast är glad, ler och skrattar mycket! Jag är nog en väldigt pratig tjej. Jag älskar att sitta vid datorn och gör det alldeles för mycket. Jag älskar fb, bdb och typ tusen andra sidor. Jag fotograferar varje dag och jag lyssnar på musik 24/7. Jag gillar att vara med kompisarna...typ. Min mobil, utan den så vettefan vad man ska göra då? Men aa, det var väl lite om mig? vill du veta något mer? HA DET FÅR DU INTE.




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!