Nytt år..

Igår var det den 12fte nyårsafton som jag firat! Jag hade jätteskojj! Först kom mina kusiner och då åkte vi till osudden, väl där frös jag ihjäl. När vi åkte hem så satte jag mejj vid datorn och kollade runt lite.. Vi åt jättegod mat! Först någon räksak, som jag därimot inte åt. Sen så blev det oxfilé med typ ungsbakad potatis"tårta", som jag kallar det.. Sen var ju efterrätten helt amazing. Glassmedchokladsåsblåbärochjordgubbar! Med strössel på. Vi kollade på fyrferkerier, sedan satte jag mejj vid datorn och fb var bombat med "2012" och "Gott nytt år"-inlägg! Fett jobbigt... Men idag så ska jag iaf vara med Selma, det e väl söndag idag? Jag måste också prata med Mathilda och Alma, eftersom vi ska va denna veckan. Mathilda sa att vi skulle va imon och Alma sa att vi skulle va på onsdag?? Jaja. C-ya♥

♥Kommentar från: unicorn.

Hej!

Har lottat ut vinnaren på "Veckans blogg, fast lite bättre!", kolla om det vart du :)?



http://unicornfarm.blogg.se/2011/december/vinnare-ny-omgang.html#comment



(Du var med på din förra blogg)

♥Datum: 2012-01-01 | ♥Tid: 22:18:33
♥URL: http://unicornfarm.blogg.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!