MEN JAG VILL HA EN!!!

Jag vill ha en liten vovvsing som man kan sitta och gosa med, klappa, prata med, ropa på och allt det dära. Men mamma.... hon tror att jag kommer tröttna på en hund efter tre månader!? SÅKLART MAN INTE TRÖTTNAR PÅ EN HUND!? vem tröttnat på en hund!? INTE JAG IALLAFALL!? Jag tror att jag skulle klara av att ha en hund. Sen om hon tröttnar är ju en sak, men det finns ju andra som inte gör det. Mamma tänker bara såhär... "Tänk att man måste gå ut varje dag, på vinern, i snöstorm. Tänk att man måste gå ut när det regnar såhäääääääär mycket, tänk att man måste gå ut då.. och då.... och dåååå" BARA NEGGO. Tänk att ha en hund... rena drömmen!


♥Kommentar från: Anonym

Nice blogg! :D

Allt bra? Vad sägs som att följa varandra via bloglovin?

http://swaxu.bloggplatsen.se

♥Datum: 2012-06-16 | ♥Tid: 20:14:38



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!