happyhappy

HEJ! Har precis, eller typ, gjort mig färdig. Snart ska vi typ få gäster (om man nu kallar det så på förmiddagen?) Vi ska iallafall fika, hehe. Igår, så uppdaterade jag typ inget? Jag hann/orkade inte. Jag var med Molly, sen på kvällen (eller vid 17.35) blev jag upphämtad och åkte till kyrkan, för att öva till "Bara Jesus" Innan vi skulle upp på scenen, blev jag nervös innan det var jag inte det, haha. Jag gjorde fel.. en gång.. Jag fastnade i molly en gång cokså haha. Men de sa att de inte syntes haha, fast det tror jag inte på :) Jag hade iallafall jättekul och kom hem vid typ tio i nio/nio. Jag gick å la mig vid ca kvart i elva, idag vaknade jag vid halv nio, åt frukost, loggade in på fb, spelade sims, letade efter kläder.. Nu sitter jag här, gör ingenting, jag har tråkigt, HAHA MAMMA. Men jag är glad, och jag har inte världens tråkigaste liv, sådeså. Nu ska jag hitta på något roligt! Rita lite kanske? :)) Vi hörs.




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!