Lääääxaaa.

Hej, godmorgon? Sovmorgon skönt.. Men vill inte va hemma.. Men ingen vill åka tidigt -.- Bara jag lixom.. Idag ska jag cykla till skolan, om ingen erbjuder mig att åka bil med dom.. I skolan har vi tråkmatte, roligbild, sådäroligNO och tråkspanska. Usch, blää vill inte till skolan, vill bara ha bild hihi..och träffa folk. Efter skolan drar jag hem, gör SO-läxan och över till engelska-provet, som vi har vecka 13. Jag kanske gör läxorn med en kompis.. för det är tråkigt att inte prata med någon när man gör läxor! Nu ska jag minsann göra något annat, som att titta på fb.. kolla på huset anubis (som jag helt plötsligt blivit helt fast vid? :s) Puss och kram, hoppas ni får en bra dag!
orkar inte ladda upp en ny bild xd




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!