Vår

Idag var det verkligen vår, kan man kalla det. Ca 13 grader ute och sommartid! Då är klockan halv åtta och det är fortfarande ljust ute! Sjukt skönt! Idag så har mammsen (tror jag) satt upp studsmattan. Ännu ett vårtecken. Jag och Ebba var ute, spelade in roliga videos på hennes telefon, som vi skrattade åt typ tusen gånger senare. Jag har ju självklart suttit vid datorn också, sån nörd som man är! Spelade sims, hade videosamtal med Molly samtidigt, mitt sims laggade sönder efter två timmars spel, var tvungen att stänga av skiten och det sparades självklart inte. Efter någon timme så provade jag igen, simset var trögt med okej, så nu har jag familjen jag ville, men dom bor i helt fel stad, finns inget där ju hihi. Brutal historia detdär! Nu sitter jag och chattar med Sarah, väntar på att få undehålla mig med frågor på blogresponse (har inga nu *snyft*) Imorgon är det skola, lite skönt faktiskt! Kram, ha en fortsatt trevlig kväll ;)

Fin man är♥


♥Kommentar från: mathilda,<3

sötaste!:D<3333

♥Datum: 2012-03-26 | ♥Tid: 18:25:39
♥URL: http://mathiildahhn.blogg.se/



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!