Video

Hej! Har försökt göra ett videoinlägg nu, men det går ju inte? Min kamera slutar spela in efter 20 sekunder, fattar 0. Den är seg när man ska filma, haha. Älskar dig kameran, sorry♥ Men aa.. jag låter ju inte heller så fint och mitt ansikte och hår är inte precis fint just nu.. Vill ni att jag ska göra en videoblogg eller inte? haha.. fast jag kommer inte veta alls vad jag ska prata om? Iallafall, idag har jag varit i skolan, jättekul!! Vi hade idrott, som faktiskt var asroligt denna gången, fast jag stod typ bara still för jag frös, det var skitkallt.. Sen så hade vi ju prov också.. det gick väl bra? Jag tror det och det känns som det.. jag hoppade över typ fyra uppgifter för att det gick inte... det blev helt knäppt vad man än tog? När vi var klara fick vi gå hem, så jag slutade för typ 65 minuter sedan! Då cyklade jag hem med Sarah och sen har jag bara ätit.. Snart ska jag läsa lite tror jag, sen vet jag inte vad jag ska göra... kram♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!