HEMMA

Denna helgen har gått för fort! Efter skolan i fredags åkte jag hem och packade sen drog hela familjen ner till Mölle och där har vi varit hela helgen! Ganska mysigt.. men toaletten luktade SKUNK och det var en spindel där också, euuwww. I fredags så gjorde vi inte så mycket.. typ väntade på att det skulle bli lördag haha! Då blev det lördag och vi åkte till NIMIS!! OMG, ashäftigt allvarligt, ni måste dit! Man måste typ gå, leta efter vägen men vägen är markerad med "N" som jag kan visa på en bild längre ner! Det tog typ 1 timme att gå dit, sen så fick man ju klättra och sånt i det här liksom.. Sen stannade man där, satt på stenarna och hade mysigt. Sen gick man tillbaka. Samma väg.. Det var ju hur brant som helst när man skulle dit, så det var jobbigt att komma upp, men ändå tog det bara 40 minuter!! Ni som inte vet vad nimis är så är det typ träplankor haha. Sen på kvällen så blir man ju överlycklig, ingen svensk har ju typ missat att LOREEN vann ESC2012 igår? Så 2013 är ESC i SVERIGE! Idag då.. ja jag har luggit i den varma solen och längtat hem..
Här har vi precis kommit fram till Mölle
Åker iväg till nimis, påvägen till bygget var awezome!! GUD, magisk väg!
Markeringarna längs vägarna/stigarna
Då är man framme vid själva NIMIS nu
HELT AWEZOME DAG VAR DET VID NIMIS, LÄNGTAR TILLS NÄSTA ÅR!!




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!