Man pluggar spanskan och sen händer detta!?

VARFÖÖÖRRRR??

Snart stänger jag faktiskt av datorn! Har suttit vid den sedan typ fem? Nej, inte fem men typ sex/halv sju? Eller något sådant! Jag har börjat ligga på golvet, av någon konstig anledning.. om jag får ont i ryggen eller något så har vi tjuven här va? Men min matta e gosig. Imorgon är det ju skola igen, och jobb för vissa då.. chill med sovmorgon och bara fyra lektioner imon då? Men matte och spanska ORKAR INTE. Vill till skolan för vi har bild och NO :) Efter skolan ska jag hem, träna i 30 min eller något sånt.
Jag vet att ni sett dena bilden minst 50 000 gånger idag? MEN NI FÅR INTE GLÖMMA, om ni redan skrivit, skriv mer xd
BTW. tack för statistiken idag, ni äger, puss♥




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!