Idag + outfit

Jo, igår efter skolan så cyklade jag hem, sen kom Molly. Hon stannade över natten och åkte hem vid typ ett. Selma kom hit då, så vi gick upp till en lekplats som finns i närheten av mitt hus och la oss på en gunga å gungade i typ 20 minuter. Sen åkte vi till henne och bara kollade på film! Har haft en rolig dag och längtar så jag blir knäpp tills imorgon! Ska först upp väldigt tidigt för att vid sju åka iväg och kolla på lillebror när han spelar innebandy! Sen ska vi hämta MILO, ni vet väl att jag ska skaffa en liten vovvsing? Åhhhhh, så mysigt!
Idag tog jag bara på mig någon enkelt! Det var inte för varmt eller för kallt att ha på sig detta! Solen har stekt på som bara den idag! Även om det bara var drygt 15 grader så vart det supervarmt? Inga moln på hela dagen typ. GAH JAG VILL HA SOMMAR NU
 




Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!