The last of us

Min vän Sarah tipsade mig om detta "spelet". Det är verkligen sjukt spännande att kolla på! Det är ganska svårt att öfrklara vad det handlar om, så jag kopierade från wikipedia! "Spelet är förlagt två decennier efter att en katastrofal mögelsvampsfarsot skördat livet på miljontals människor över hela världen. Alla som överlevde farsoten tvingas nu leva i karantänzoner, som illvilligt upprätthålls under krigslagar. Joel är en härdad och hänsynslös överlevare som bor i en karantänzon i USA. Han går igenom en händelse som får honom att lova en gammal vän att han ska hjälpa en ung, fjortonårig flicka vid namn Ellie och föra henne från den hårda karantänregimen till en oppositionsgrupp. De påbörjar en resa tvärs genom hela USA, där det gäller att undvika infekterade, människoliknande varelser vars enda mål har blivit att sprida den fruktade svampinfektionen. Joel och Ellie måste också ta sig förbi kringgående stråtrövare som försöker överleva utanför karantänzonerna. De måste samtidigt hålla sig borta från karantänregimens soldater."Ni borde verkligen kolla in detta! Jag kollar på när pewdiepie spelar, så SJUUUKT spännande så jag dör! Här är första delen, klicka in på YT så kommer ni till spellistan där det finns 16 avsnitt. Själv är jag på "avsnitt" 13.

♥Kommentar från: Din elefant

Älskar älskar älskar!!! Bra att du tipsade andra om de!❤❤

♥Datum: 2013-07-02 | ♥Tid: 11:43:35
♥URL: http://sajjahh.blogg.se



Vad heter du?:


E-mail?: (din å min hemlis ju)


Har du en blogg/hemsida?:


Din kommentar:

♥Kom ihåg mig♥
KOMMENTERA!